Voor je klanten én voor jou.
Ons platform integreert moeiteloos met je bestaande e-commerce omgeving, waardoor klanten hun retour binnen een split second aanvragen.
Dat kan overigens voor verschillende retouropties, zoals post, pakket of express.
Bovendien krijg je uitgebreide rapportages en real-time inzicht. Waar zijn je retouren? Hoe presteert elke vervoerder? Welke producten komen het meest terug?
Het platform biedt alle antwoorden overzichtelijk op één plek.
Grip op het proces én tevreden klanten die sneller hun geld terug krijgen.
Wie wil dat nu niet?
Met SkyReturns hoef je niet meer te puzzelen met verschillende vervoerders. Ons platform biedt keuze uit ruim 1500 vervoerders, en daar zit dus altijd wel een passende oplossing voor je tussen.
Wil je een QR-code aanbieden voor retour via een parcelshop? Geen probleem. Vooraf een label in de outbound zending stoppen? Ook dat kan.
Of we al klaar waren? Nee, nog niet.
Ons platform kun je namelijk helemaal inrichten naar de uitstraling van je eigen merk of webshop. Voeg bijvoorbeeld eenvoudig je logo en huisstijlkleuren toe, zodat klanten het portaal herkennen als onderdeel van jouw merk.
Het is niet eerlijk zijn als we deze vraag met ‘Ja’ beantwoorden.
Hoe je het ook wedt of keert: in de logistiek gaat weleens iets mis. Vaak buiten onze invloed.
Het verschil bij SkyNet zit ‘m in hoe we dat voor je oplossen. Je hebt binnen no-time een medewerker van ons customer service team aan de telefoon. Iemand die je probleem snapt, er direct mee aan de slag gaat en samen met jou zoekt naar de best mogelijke oplossing.
Want daar hebben we dan wél weer invloed op.
Met ons eigen wagenpark binnen de Benelux, een immens wegennetwerk binnen Europa en een eigen custom clearance in Amsterdam hebben we dan ook een legio aan mogelijkheden om problemen op te lossen.