SkyNet E-ship

Eship

Eenvoudig een nieuwe bezorg afspraak maken met SkyNet E-ship

Was je niet thuis toen onze chauffeur de zending wilde afleveren? Geen probleem, je kunt via de onderstaande button een nieuwe afspraak maken voor wanneer je dat het beste uit komt.

Vul uw zendingsnummer en postcode in om een beschikbaar datum en tijdslot te kiezen.

Eship

Komt u er niet uit?

Het kan zijn dat het niet lukt om een nieuwe afspraak te maken, wij hebben hierom een handleiding gemaakt die u stap voor stap door het proces meeneemt.
Via onderstaande link kan u de handleiding bekijken.

Mocht het nog niet lukken kan u wellicht het antwoord vinden in de veelgestelde vragen en anders kan u contact opnemen met onze Customer Service.

Mijn zending wordt niet gevonden, wat nu?

Als de zending niet wordt gevonden, controleer dan eerst even of je het zendingsnummer volledig hebt ingevuld, dit bestaat altijd uit 12 cijfers.

Ook de postcode moet overeenkomen met de adresgegevens op de zending. Als het een zending betreft vanuit het buitenland, dan kan het zijn dat men alleen de vier cijfers heeft ingevuld.

Is de informatie op het briefje niet duidelijk geschreven? Of is het niet mogelijk om een nieuwe afleverafspraak te maken? Neemt u dan contact met ons op.

Was dit antwoord nuttig?
JaNee
Het nummer op het E-ship briefje is onleesbaar.

Als het nummer niet (meer) goed leesbaar is neem dan contact op met onze customer service via de contact pagina.

Was dit antwoord nuttig?
JaNee
Groot netwerk

SkyNet zit over de hele wereld

Het wereldwijde SkyNet Netwerk heeft 7 strategisch geplaatste hub’s en 1000 kantoren over de gehele wereld.

Bekijk onze services