SkyNet NL
SkyNet NL

Klantenservice

Track & Trace

Vul jouw Track & Trace-code in om direct de status van je zending in te zien.

Bezorging wijzigen

Vul jouw e-Ship trackingcode en ter verificatie jouw postcode in om je bezorging te wijzigen.

Veel Gestelde Vragen

Ben je een bedrijf en heb je reeds een account bij SkyNet? Log dan in op My SkyNet!
Bent je een consument en heb je een bezorging gemist? Klik dan hier.

Als de zending niet wordt gevonden, controleer dan eerst even of je het zendingsnummer volledig hebt ingevuld, dit bestaat altijd uit 12 cijfers.

Ook de postcode moet overeenkomen met de adresgegevens op de zending. Als het een zending betreft vanuit het buitenland, dan kan het zijn dat men alleen de vier cijfers heeft ingevuld.

Is de informatie op het briefje niet duidelijk geschreven? Of is het niet mogelijk om een nieuwe afleverafspraak te maken? Neemt u dan contact met ons op via info@skynet.nl.

Als het nummer niet (meer) goed leesbaar is neem dan contact op via info@skynet.nl.

Het kan gebeuren dat jouw pakket onder een incorrect nummer is meegegeven. Zoek dan contact met de webshop of het bedrijf waar je hebt besteld en vermeld het ordernummer en een foto van het verzendlabel in de correspondentie.

Zoek contact met de webshop of het bedrijf waar je hebt besteld en vermeld het ordernummer in de correspondentie. Alleen het bedrijf dat de opdracht aan SkyNet heeft gegeven kan een schadeclaim procedure starten.

Verzenden

Sameday
Express
Economy
SkyEcom
SkyMail Internationaal
Customs Clearance
SkyReturns
FalkPost

Neem contact op met onze sales afdeling

Wil je graag regelmatig post of pakketten verzenden en zoek je een betrouwbare en scherp geprijsde partner?
Neem contact op
020 - 407 3100
SkyNet NL
SkyNet is met 20.000 medewerkers gevestigd in 200 landen.

Met 9,3 miljoen zendingen per jaar verwerken we mondiaal $280 miljoen (USD) omzet per jaar.
Nieuwsbrief
Blijf verbonden
SkyNet 2025 © Alle rechten voorbehouden.
Gerealiseerd door: Digishock
IATA LogoAEO Logo alternativeNIWO Logo