Ben je een bedrijf en heb je reeds een account bij SkyNet? Log dan in op My SkyNet!
Bent je een consument en heb je een bezorging gemist? Klik dan hier.
Als de zending niet wordt gevonden, controleer dan eerst even of je het zendingsnummer volledig hebt ingevuld, dit bestaat altijd uit 12 cijfers.
Ook de postcode moet overeenkomen met de adresgegevens op de zending. Als het een zending betreft vanuit het buitenland, dan kan het zijn dat men alleen de vier cijfers heeft ingevuld.
Is de informatie op het briefje niet duidelijk geschreven? Of is het niet mogelijk om een nieuwe afleverafspraak te maken? Neemt u dan contact met ons op via info@skynet.nl.
Als het nummer niet (meer) goed leesbaar is neem dan contact op via info@skynet.nl.
Het kan gebeuren dat jouw pakket onder een incorrect nummer is meegegeven. Zoek dan contact met de webshop of het bedrijf waar je hebt besteld en vermeld het ordernummer en een foto van het verzendlabel in de correspondentie.
Zoek contact met de webshop of het bedrijf waar je hebt besteld en vermeld het ordernummer in de correspondentie. Alleen het bedrijf dat de opdracht aan SkyNet heeft gegeven kan een schadeclaim procedure starten.