Met MySkyNet heb je alle touwtjes zelf in handen. Als klant krijg je toegang tot dit platform, waarmee je:
Binnen een paar tellen nieuwe zendingen aanmaakt.
Bestaande verzendingen tot op de voet volgt.
De Proof of Delivery eenvoudig terugvindt.
Aangeeft wat er bij jou opgehaald moet worden.
Alles is lekker overzichtelijk op één plek te regelen en te zien. Waar en wanneer jij dat wilt.
Als consument heb je de regie over je pakketjes. Geen losse track & trace codes of onduidelijke status updates meer, maar gewoon alles overzichtelijk bij elkaar op één plek. Jij ziet precies waar de chauffeur zich bevindt en hoeveel stops hij nog maakt, voordat hij bij jou is.
Bovendien wijzig je binnen een mum van tijd de bezorgtijd of het afleveradres. Kies bijvoorbeeld voor bezorging bij de buurvrouw of laat je pakket bij een pick-up point bezorgen.
Hoe dat er allemaal uit ziet? Dat zie je hieronder:
Laat via de knop hieronder je gegevens achter en Hein of Nahid neemt binnen 1 werkdag contact met je op. We kijken samen naar de diensten die het beste bij je passen, zodat het versturen van post en pakketten zo makkelijk mogelijk voor je wordt.