SkyNet Worldwide Express, opgericht in 1973, is een internationale expresse- en postvervoerder met meer dan 1000 vestigingen in ruim 210 landen. SkyNet bewerkt vanuit Amsterdam actief de Nederlandse markt. Met het motto The Partnership that Delivers differentieert SkyNet zich van haar directe concurrenten. Hiermee is SkyNet de snelstgroeiende expresse- en postvervoerder van Nederland geworden.
Functie-omschrijving:
In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor eindgebruikers omtrent alle ICT-kwesties. Het is dus belangrijk dat jij je thuis voelt in het oplossen, verbeteren en ontwikkelen van ICT-omgeving. Daarnaast hou jij je bezig met het verwerken van gegevens met behulp van formules en macros in Excel, gedegen kennis van Excel is dus essentieel.
Taken en verantwoordelijkheden:
Registreren, controleren en oplossen van de 1e lijns incidenten. 1e lijns support, zowel remote als op de werkvloer, variërend van werkplek, printer, netwerk, telefonie etc. Ondersteunen van eindgebruikers met de ERP en CRM systemen. Installeren en onderhouden van werkplekken. Maken en onderhouden van Excel sheets t.b.v. data verwerking. Ondersteunen van ICT manager.
Functievereisten:
Bent (bijna) klaar met je studie richting ICT/Informatica, op mimimaal MBO niveau. Beschikt over zeer goede kennis van Excel (formules, macros). Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent stressbestendig en flexibel. Goede communicatieve vaardigheden. Hands-on! Resultaatgericht. Analytisch. Zelfstandig. Heb je interesse? Reageer dan op deze vacature d.m.v. het toesturen van je curriculum vitae en een korte motivatie t.a.v. Taco de Jong.
Voor vragen kun je ook bellen naar 020-4073100.
|